sâmbătă, 7 martie 2009

VICTORIE ! ! !

Romania-Rusia meci de tenis la dublu castigat de echipa Romnaiei intr-un meci extraordinar de NOU!
Astazi am vazut o echipa a Romaniei extrem de curajoasa , extrem de stabila psihic si extraordinar de motivata. Mult curaj , multa determinare, ceva nou.
Sunt mahnit de faptul ca nu mai exista jucatori de tenis in tara aceasta inafara de Hanescu si Pavel, ei bine astazi am vazut ca mai exista si altii si nu numai ca sunt mai buni decat Hanescu si Pavel , pentru ca ei sunt niste panarame de jucatori care ne-au facut de ras dealungul timpului oriunde au jucat indiferent de nivelul si natura competitiei,dar am vazut ceva cu adevarat valoros si am vazut ca se poate sa invingem, am vazut ca existam si avem resurse in acest sport,.
Nu stiu daca asta se datoreaza noii conduceri de la federatia de tenis , insa ceea ce este important este faptul ca imi pierdusem speranta ca mai pot vedea jucatori romani de tenis care sa intre in competitii prin europa si sa ne faca mandrii ca suntem romani , sa se vada ca avem valoare sa se vada ca izvorul talentelor in tenis in Romania nu sa oprit la Nastase si Tiriac si indiferent ca este vorba de o competitie ce ne priveste ca natiune, indiferent ca este o competitie individuala a jucatorului de tenis, ne putem mandri cu acesta si putem sa speram ca am mai castigat in lume inca un ambasador, de fapt sa ne mandrim ca am recastigat acest minunat ambasador din lumea sportului si anume cel din tenis, de la ultimii care au avut si inca o mai au intr-o oarecare masura Nastase si Tiriac.
Bravo baieti, va tin pumnii in continuare, vreau sa va vad de acum incolo asa cum ati aratat astazi si sper ca Romania sa mai gaseasca inca cateva talente asa cum sunteti voi.
AFARA HANESCU , AFARA PAVEL.

Niciun comentariu: